Tuesday 22 May 2012

Aku gembira melihat kamu bahagia...


Cemburu…
Apa itu cemburu??
Wajarkah timbul perasaan cemburu??
Aku xmampu untuk merungkai semua itu…
Aku bukanlah pakar akan hal itu…
Tapi…sebagai manusia biasa…
Sudah menjadi lumrah untuk seseorang merasakan nya…
Kesedihan di saat orang yg ku cintai mencintai SAHABAT ku sendiri...
Jgn salahkan aku…
Aku manusia normal…
Yang mempunyai hati & juga perasaan…
Sakit, pedih…
Bertambah sakit apabila makin dilayan, makin dikenang…
Ahhh!
Hiraukan…
Lupakan…
Mungkin aku diuji…
Diuji untuk melihat sejauh mana aku mampu mengawal perasaan & nafsu yg sering menjahanamkan manusia…
Ya Allah..bantulah hambamu…
Jauhkan aku dari perkara2 yg boleh membawaku kepada dosa…tanpa ku sedari… =(
Jauhkan aku dari dia…
( Tabahkan hatimu wahai puteri… )

1 comment: